preskoči na sadržaj
Osnovna škola Ivana Nepomuka Jemeršića Grubišno Polje
DOKUMENTI UZ "LABUDICA" WEBMAIL ONLINE TEČAJEVI FORUM KONTAKTI

Login
Korisnik:
Lozinka:
Projektni zadatak za učenike 8.razreda

Slikovni rezultat za spirala drugog korijena

Priloženi dokumenti:
Upute za rad.docx

 

Projektni zadatak za učenike 7.razreda:

- provesti anketu ( odabrati populaciju i obilježje koje ćete ispitivati)

- prikupljene podatke obraditi (izraditi tablicu u kojoj ćete organizirati dobivene rezultate)

- izraditi stupčasti dijagram frekvencija i kružni dijagram

- priložiti pismena računanja

Rok za predaju rada je 3.2.2020.

Dan broja pi

Učenici 7.a razreda dobili su zadatak da kod kuće odaberu neki okrugli predmet (čašu, kovanicu, CD,...), izmjere opseg kruga te ga podijele s promjerom.

Svoja mjerenja objedinili su u zajedničkoj tablici. Uglavnom su dobili omjere  približno jednake broju pi, odnosno 3.14.

14.3. obilježava se Dan broja pi. Mi smo ga obilježili  prigodnim zanimljivostima o  broju pi koje smo prezentirali na panou u učionici.

Istraživali smo stare mjerne jedinice

Istražujući stare mjerne jedinice, shvatili smo važnost uvođenja jedinstvenih mjernih jedinica.

Lakat, stopa, palac razlikuju se od učenika do učenika i u našem 5.a razredu.

Izradili smo i plakat na kojem smo prikazali sva naša mjerenja. Ovo istraživanje je bilo vrlo zabavno!!

 

       

 

 

 

 

 

Tangram

Tangram je jedna od najstarijih i najpoznatijih slagalica. Sastoji se od sedam standardnih dijelova, od kojih se slažu slike različitih objekata.

Učenici 5.a razreda slagali su tangrame i dobili zanimljive uratke.

 

       

 

Statistika

Učenici 7.a razreda proveli su anketne upitnike na temu Najdraži nogometni tim, Najdraža životinja, Najdraža marka odjeće, Jeste li za uvođenje još jednog stranog jezika?

Rezultate su statistički obradili i grafički prikazali. Zadatak su radili u timovima tako da je svatko odradio jedan dio posla.

 

 

Pravokutnici jednakih opsega i jednakih površina

Učenici 5.a razreda radom u skupinama izrezivali su iz kolaža pravokutnike jednakih opsega te im izračunavali površine , a pravokutnicima jednakih površina izračunavali su opsege.

Svoje uratke prezentirali su na panou u učionici.




preskoči na navigaciju